Sunday, November 7

sifoo .



photography is an art . art is crazy
so , dont blame it . HAHA . 

tadi checkout some website . and i met sifoo.com . cooolioo !
ya yaa yaa , maybe korang pon da pena jumpe sebelum neh , en ?
tp bialahh . aku nak bgtaw jugak :P
dengan besu aka sungguh2-nye aku mentelaah website uh :D HAHA . 
mama kate buat something biar sampai puas hati . haha . 
so , i'm applying what she said . *anakyangbaek :) haha .. 

dan dapat satu lagi dugaan . mungkin Allah nak uji aku lagi . sabar mieyah sabar . 
buat orang yang tak aku kenali tuu , 
aku mintak maaf kalao aku buat ko rase macam tu .
manusia pasti ade khilaf . tak semua sempurna . dan kao pun tahu *mungkin .
i've tried to be better . and it takes time okay .
dah kao lg baik dari aku , guide la aku . okay then ?
so , nanti , kite samesame baik :)

haaa . pcaye ta kalao aku cakap aku bace sejarah form4 ??
pcaye tak ? TAK ? HAHA . *lantak kao . 
tapi itu yang aku bace ^^ HAHA . 
sebab pertama boring . kedua ; taktahu nak buat ape . ketiga ; saje nak tahu cerita pasal ape . haha. 
lucuu bhaiii -.-'' sejarah form 3 pon aku khatam dekatdekat nak exam . ini dah start bace ? pfffftttt .. aku sendiri pon tak percaya . 
sah kan orang laen . kan ? kan ? HAHA . let it be .

lately , grandpa aku sakit :( 
em, semoga Allah menyembuhkan grandpa aku ..

No comments:

Post a Comment

komen ? silakann :D