Monday, January 17

khayal berkhayal .


singgah kejappp ^^

yesterday, jiran depan umah meninggal . Innalillah . AlFatihah . 
semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya . InsyaAllah.
semua tetibe . sebelum 'takde' tu , aku nampak dia depan rumah dia . sihat je . boleh drive lagi . dia tak sakit pon . yup, semua unexpected . 
even anak dia pon tak leh terima . 

siyes aku kesian tgk anak dya . bukan ape , dia meraung menangis sampai uncontrol-able . till orang bg dia ubat tidor, baru dia senyap . bila dia sedar, habis org dia marah . even orang nk angkat jenazah pon kena marah . isy.
bagi aku , nak nanges tu tak salah. even sesape kat tempat dia pon akan nanges . tp bukan la mcm tu cara-nye. we should consider kematian tu as a lesson , or reminder that it'll happen anytime , anywhere without notice
Allah dah kate , semua yang hidup pasti mati . so ... awak pikir la sendiri . 

hari ini , sekola . okaaaayyy , aku khayal dalam kelas! semalam tido pukul 4 . pening -.- naseb tak muntah . ngaaa . sebab dah lame tak buat camtu . pelik je tadi . kalo last year dah biase . ngengg ^^. letak je kepala atas meja td , terus tutup mata laa . muahaha . 
tp okay laa tu sebab aku dgr cigu cakap even sikit . HAKHAKHAK ;D


 amirahsyazwani



No comments:

Post a Comment

komen ? silakann :D