Friday, February 4

LOVE

030211.

Happy Birthday Mama 



Thanks for everything mama. 
I know i'm a bit fussy
problemo-kiddo . +__+
but u always by my side . 
ILOVEYOU. YES,I DO
wish u all the best wishes.
God bless you. :)



Happy Birthday Nurul Anbar 


wish u everything will be good. 
always happy and be strong . 
and thanks sbb sallu jugak dgr prob aku :)
tahun ni, aku taknak dah dgn dia tu dgn dia ni . *bajet*
aku nak satu je . :D hahahhahaaaaa. 
lovee you lahh kawann (:
soryy kalo aku ade scratch ur heart ;B


and, hari ni, Happy Chinese New Year :D


*ignore lahh muka chubby tu ://*

sukaaaa bila dapat angpau 
hahahaha .. best laaa jugak jalanjalan rumahh cina.
okayy laaa  even nampakk limao je sanesini ;P
even nampakk merahh je..ong ong !
even dgr dialekk yang aku ta paham langsong tu :B
yang aku tawuu just wo ai ni dengan ni hou ma . je . HAHA
dan puas hati sbb hari ni tgk semua anjing kena ikatt, 
kire anjing tu semua cutii laa hari ni ..HAHA
dan sangatt sukaa bila arnab ada di manamana :D
ohhh mama, i nak rabbit satu!
how adorable it is . ohhh-emm-geee ((:

nanti nak sambung rayaraya lagi laa .. :D


LOL .

No comments:

Post a Comment

komen ? silakann :D