Monday, June 6

but when u say hello , i can't ignore you :)

ahaa , today its 6th of June already . and its 4.04 a.m a.m when i'm yelling something here . haha. its holiday so its okay to sit in front of the lappy till morning . kot . alahh , ni sebab dah tido banyak time orang semua bangun . so , jawabnye bjage la kao time orang semua tido pulak . heh . 


em , holiday aku simple jea. how 'bout yours? 
ni haa eden confess , eden ta pegang buku lagi since holiday mulo tu haa.
HEHE :B  ekau ekau apa macam ? tzam tu , ekau boleh da aja addmath kt den ni haa , den habuk pon tak ingat ape pasal addmtah HAHA :D tak kesah lah . asal bahagia haa c;




oh haa hai Gambang , glad to be there :D haha . 
ni kes silap jalan beratus-2 km , sampai lah nampak label to Gambang . 
so , ape lagiii kan ? :D  two words , panas gi-laa . xP
balek rumahh . tido ;B . 
then , ibu datang . yaww , jalan-2 lagi . i loikeeee !


4th June , hey aku nak pegi tusyen , tp kls takde la pulak -__- 
aku punya awal pagi buta bangun haritu , boleh takde pulak . grr . grr .
balek rumahh, rush buat puding . HAHA . *aku rase puding tu telebih manis :P ahh takpelah .
and "Happy Birthday Big Brothaa ;D" done with 'em. 
we went out to parkson . looking out for new handbag . omg omg ;O The new Sachs yang aku tengok kat Seremban Parade ari tu ade kat sini . OMG . and I was like...''mamaaaaa ..... hehe :D'' but demmmm! bag tu ROSAK ! menyampahhh gi-la and that was the last . HAIHH 
''demmm ! ape nihh Parkson jual barang rosak ? dah la ibu punya choice tu pon rosak . bla bla bla '' marah kat salesgirl tu . HAHA .
lastly she answered ''nanti kita repeat order , awk tinggal phone num , saya call balik bile brg sampai . mintak maaf sgt-2 '' HAHA .*puas hati aku ;B 


and . hehe Thanks Mama <3
haa lepas tu kena interview kat bus stop . naseb aku pakai baju yang kire selamat for situation ape-2 jea . NGEH NGEH . okay . demm letih sgt hari tu . 


5th of June , i slept almost the time :P HAR HAR . DONE !


Saya Sayang Sweetie ;')


No comments:

Post a Comment

komen ? silakann :D