Friday, June 10

ape entah -.-

pena ta korang rase macam down giler giler ? T__T
tapi tak tawu ape sbbnye  . grrr . penah ?






haa . okay pelik la tuh tetibe tanye :B hey assalamualaikum :') 
macam tak tawu nak tulis ape . HEHE . 
ade dua hari lagi nak jejak balik sekolah . em malassssssssss sgt ಠ_ಠ .
tapi pikir-2, macam nakkk jeaa . sebab dah bosan dekat rumah tak taw nak buat ape selain tido . haha . ahh buku , pencil case , beg ..
kat mane korang ? :P moh sini korang golekgolek .
aku nak bawak pegi tusyen esok . 
moh sini laaah sayanggg . oke merapu . stop . :X


bukak sekolah ni , benda first semua org fikir , mesti result midyear. kan ? aku pon same . ^^ so , tipu lahh kalao kau tak fikir benda tuh . 
hebbat bebenor hang ! hik hik .:P
second mesti tak sabar nak cakap bebanyakkk dgn kawan-2 korang ?
yeahhhh :DD haha . even benda tu nonsense pon boleh jadi panjang bile korang merapu dgn kawan . serious cakap nehh , tanak caye sudah .
*buat muke #$%T&?#\*


schoolmate aku dolu dolu tu . soryy sbb i can't make myself there, at the mall.
nak jeaa join korang , tapi aku ade hal. soryy :') plus tak ramai pon pegi kan ? takpe la tu :B hujung taon neh . kite buat reU yang betol pny . HAHA . 
*men-jadi la sgt ;p


heh dah puas nak hilang kan benda dalam hati ni. dah tak nak rindu orang yang dah lame blahh dari life . dah tak nak . paham tak ? weh . cane nak suruh hilang muka kau oh boy 
-_________________- enough .


ayat neh aku ingat sampai bile-2 :')

No comments:

Post a Comment

komen ? silakann :D