Sunday, October 16

taktawu la .

hari tu . kaget . semuanya tak dapat aku cerna dalam otak ni . shock ! terlalu shock . tapi perlahan-2 aku telan dalamdalam . aku tak boleh macam ni . tak patut macam ni . menangis . dan menangis . tapi menangis kerana mencari KEKUATAN , tak salah kan ? -.-


hari tu jugak . marah . dah lama level marah tak tinggi macam ni >< macam-2 aku tahu hari tu . damn . ini dah lebih ni . aiii . sampai kawankawan sekali terlibat . der , wa cakap lu . KGD takde mase la nak sibuk dgn benda macam ni . tak bagi untung ape ape pun kat kitorg . ape kau rase kitorg kisah pasal hidup kau ? booo! terima kasih la wei . sebot name korang pun memang TAK . dan tetibe ini yang kitorg dapat? heh . tak logik . sape percaya tu memang kau same beng- dgn orang yang putarbelit tu. 
TAPI kerana aku rase sabar tu masih ada *even sikit. aku akan senyap dan perhati . tengok ape yang kao rase kao boleh , kao hebat sangat putar-2 cerita . buat lah sampai puas . kami takkan jawab ape-2 . tak perlu lah nak layan kan ? tapi ...... kalau dah lebih sangat tuuuuu , aii .






No comments:

Post a Comment

komen ? silakann :D